English

سرپرست بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران:

بازرسی فنی کارآمد تولید ایمن و پایدار را تضمین می کند

سرپرست بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران گفت: بازرسی فنی کارآمد در کنار بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع و پشتیبانی مناسب سایر واحدها، تولید ایمن و پایدار را تضمین می کند.

بازرسی فنی کارآمد تولید ایمن و پایدار را تضمین می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابوالفضل وروانی فراهانی در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام با بیان اینکه بازرسی فنی بال حمایتی سازمان برای تولید مستمر است، افزود: دیدگاه بازرسی فنی به مسائل و مشکلات مجموعه های پالایشگاهی از منظر حفظ سلامت تجهیزات و تاسیسات و تلاش در راستای افزایش طول عمر آنها است.

وی به سیاست های بازرسی فنی ستاد شرکت ملی گاز ایران اشاره و خاطرنشان کرد: چتر حمایتی این امور از نظر پشتیبانی فنی و ساختار سازمانی بر روی شرکت های پالایشی، انتقال و شرکت های گاز استانی گسترده است و با تقویت و ارتقای جایگاه بازرسی فنی تضمینی بر خدمت رسانی مطلوب شرکت ملی گاز ارائه می دهد. 

سرپرست بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار سازمان با اعمال بازرسی در مراحل خرید کالا و ساخت تجهیزات و در زمان نصب حضوری فعال دارد و به همین دلیل احتمال به کارگیری و استفاده از تجهیزات و کالای غیراستاندارد به حداقل می رسد.

این مسئول تلاش های کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در زمان تحریم را به مثابه مقاومت و غیرت مردم ایلام در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: این مجموعه به عنوان یک قطب صنعتی تاثیر بسزایی در اقتصاد و شکوفایی استعدادهای استان دارد که انتظار می رود مسیر روبه رشد خود را با همین شیب طی کند.

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام پیاده سازی پنجره عملیاتی برای حفظ یکپارچگی تجهیزات، ارزیابی قابلیت اطمینان تجهیزات معیوب، مدیریت خوردگی و بازرسی کالا و ساخت تجهیزات را از جمله اقدامات شاخص در حوزه بازرسی فنی این شرکت عنوان کرد.

روح اله نوریان افزود: واحدهای نظارتی این واحد صنعتی همچون ادارات بازرسی فنی و ایمنی، بهداشت و محیط زیست از بازوهای اصلی و تاثیرگذار مدیریت بوده که سلامت و ایمنی کارکنان و تجهیزات و دارایی های فیزیکی را تضمین می کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی بازرسی فنی می بایست بصورت دائم با اجرای برنامه های علمی و آموزشی در مسیر تعالی باشد، اظهار داشت: بازرسی فنی باید از تکنولوژی ها و روش های نوین و سیستم های جدید مدیریت بازرسی برای حرکت در مسیر و رسیدن به اهداف تعیین شده در نقشه های استراتژیک این پالایشگاه استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی