English

سارق ماکسیما، سمند و زانتیا در قم به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو، گفت: متهم دارای 19 فقره سابقه سرقت خودرو بوده و از وی 3 دستگاه خودرو مسروقه شامل ماکسیما، سمند و زانتیا کشف شده است.

سارق ماکسیما، سمند و زانتیا در قم به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و یک کار پیچیده هویت متهم شناسایی و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی استان برای دستگیری وی در استان همجوار وارد عمل شده و نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه 3 دستگاه خودرو مسروقه شامل ماکسیما، سمند سورن و زانتیا از وی کشف شده است، گفت: 5 تن از همدستان متهم نیز در عملیات پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ قهرمانپور با بیان اینکه افراد مذکور در زندان با یکدیگر آشنا شده بودند، اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم اصلی مشخص شد دارای 19 فقره سابقه سرقت خودرو است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در نهایت افراد مذکور به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه