English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

اجرای ۵۷ پروژه مشارکتی کشاورزی در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای 57 پروژه مشارکتی در زمینه های زراعت، باغبانی و دام در مراکز 9 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اجرای 57 پروژه مشارکتی کشاورزی در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده با بیان اینکه ترویج و آموزش زیربنای رشد و توسعه کشاورزی است و از مهم ترین عوامل دستیابی به توسعه پایدار کشاورزی، نیروی انسانی دانا و توانا و تأثیرگذار در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: با برنامه ریزی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل، 57 پروژه مشارکتی شامل سایت های الگویی، واحدهای نمایشی، طرح های تحقیقی ترویجی و سایت تولید محصول سالم در زمینه های زراعت، باغبانی و دام در مراکز 9 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری آموزش های گروهی بخش کشاورزی، 369 کارگاه آموزشی با حضور 15 هزار و 334 نفر، 259 دوره آموزشی با حضور 10 هزار و 491 نفر و 32 بازدید ترویجی با حضور 344 بهره بردار انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: آموزش انفرادی 51 هزار و 208 بهره بردار و ارسال هزار و 77 پیام رویدادهای ترویجی به 32 هزار و 112 بهره بردار عضو در کانال های مجازی از جمله اقدامات ترویجی این مدیریت در سه ماه نخست امسال بود.

وی خاطرنشان ساخت: سه ماهه نخست امسال در بخش انتقال دستاوردهای جدید و به روز محققین و مراکز تحقیقات، 8 روز مزرعه با حضور 553 بهره بردار و کشاورز پیشرو در مزارع پایلوت این شهرستان برگزار شد.

علی گل زاده گفت: با همکاری ادارت مختلف از جمله سپاه، نیروی انتظامی، اداره زندان و معاونت بهداشتی 17 دوره آموزش مهارتی کددار با حضور کارکنان وظیفه و مددجویان برگزار و 291 گواهی مهارتی صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه