English

برنامه های ویژه عید غدیر حرم مطهر رضوی اعلام شد

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: مراسم جشن عید غدیر برای بانوان در رواق دارالحجه و حضرت زهرا(س) با محوریت سخنرانی، مدیحه‌سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات برگزار می‌شود.

برنامه های ویژه عید غدیر حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خبری اطلاع داد: در آستانه عید غدیر خم برای عموم سنین در حرم رضوی مراسم جشن تدارک دیده‌شده است.

حجت‌الاسلام‌ شریعتی نژاد در ادامه گفت: به مناسبت عیدالله‌اکبر، از امروز در تمام رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی در ساعات متعدد برنامه فرهنگی، جشن و مدیحه‌سرایی، شعرخوانی، اجرای سرود، جنگ شادی کودکان، حلقه معرفت، میز خدمت پاسخگویی، پرسمان دینی، سلسله نشست‌های دین، نشاط، زندگی و... برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی همچنین افزود: در مورد جشن‌های شب و روز عید غدیر نیز مراسم شب و شام عید غدیر در صحن پیامبر اعظم(ص)، با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین محمدرضا رنجبر، علیرضا پناهیان و حسینعلی سعدی و مدیحه‌سرایی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: هم‌زمان با اجرای مراسم صحن پیامبر اعظم(ع) در صحن غدیر نیز برای زائران غیر ایرانی مراسم جشن باشکوهی دایر است و در روز عید غدیر از ساعت ١١ مراسم جشن عیدالله‌اکبر آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد وحیدی و مدیحه‌سرایی همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ شریعتی نژاد اضافه کرد: مراسم جشن عید غدیر برای بانوان در رواق دارالحجه و حضرت زهرا(س) با محوریت سخنرانی، مدیحه‌سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه این اطلاع رسانی یادآور شد: در شب و روز عید غدیر پایگاه‌های سیار کبوترانه با اجرای جنگ‌های شاد میزبان زائران خردسال حرم مطهر رضوی خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ شریعتی نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: در شب و روز عید غدیر به‌صورت ویژه مسابقه فرهنگی «خبر بزرگ»، به‌صورت حضوری در مراسم‌های حرم و فضای مجازی برگزار خواهد شد و به ١١٠ نفر از برگزیدگان هدایای متبرک حرم تقدیم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه