English

در نشست سرپرست دانشگاه کاشان با معاون توسعه وزارت بهداشت و درمان مطرح شد؛

تمدید طرح پرستاران به مدت ۲ ماه تا تصمیم گیری نهایی

طبق نظر معاونت توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تمدید طرح پرستاران، مقررشد تا تعیین تکلیف نهایی فعلا ۲ ماه تمدید انجام گردد.

تمدید طرح پرستاران به مدت 2 ماه تا تصمیم گیری نهایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کورش ساکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکیس کاشان در نشست سرپرست دانشگاه با معاون توسعه وزارت بهداشت و درمان ، ضمن اشاره به توسعه و بهبود زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان این منطقه، در خصوص پیگیری مشکلات و موانع مالی به خصوص در حوزه های درمان و دارو، مسائل و مشکلات دانشجویی، پروژه های دانشگاه و نیز مطالبات حوزه نیروی انسانی با معاون توسعه وزارت متبوع بحث و تبادل نظر نمود.

بهروز رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت و درمان در این دیدار، ضمن قدردارنی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، قول مساعدت در راستای رفع مشکلات موجود را دادند.

لازم به ذکر است در این نشست، طبق نظر معاونت توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تمدید طرح پرستاران ، مقررشد تا تعیین تکلیف نهایی فعلا ۲ ماه تمدید انجام گردد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز در خصوص تمدید طرح پرستاران شاغل در این دانشگاه اظهار داشت: مدت زمان طرح این پرستاران چند ماه پیش به اتمام رسیده اما در چند نوبت، طرح این پرستاران تمدید شد.

دکتر نجات خیری پور، با اشاره به اینکه بر اساس قانون با اتمام مدت‌زمان طرح پرستاران نیروهای جدیدی که درخواست دادند، باید جایگزین شوند، تصریح کرد: این موضوع برای تمام شاغلان طرحی حتی اعضای هیات علمی‌ طرحی نیز صدق می کند.

وی یادآور شد: یقینا با صدور مجوز استخدام و برگزاری آزمون استخدامی جذب پرستاران طرح در اولویت قرار دارد.

دانشگاه کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه