English

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان خبر داد؛

به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع)

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان، از به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به منظور انجام معاینات برنامه غربالگری سرطان پستان خبر داد.

به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دکتر حامد یزدان پناه گفت:  برنامه غربالگری سرطان پستان  از مهمترین  سیاست گذاری های  اجرایی وزارت بهداشت درخصوص پیشگیری و درمان به موقع با هدف ارتقای سلامت بانوان و مادران جامعه می باشد.

وی افزود: خدمت ماموگرافی در مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به مدت سه روز در هفته( یک شنبه تا سه شنبه  ها شیفت صبح ) با تعرفه دولتی انجام می شود و همشهریان عزیز می توانند به صورت حضوری برای این خدمت  نوبت بگیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان گفت: این مرکز در حال حاضر با بیمه نیروهای مسلح  قرارداد دارد و خدمت ماموگرافی برای معرفی شدگان موسسه امدادگران عاشورا و بانک های عامل (تجارت، ملت و صادرات)، بیمه تکمیلی دی (بنیاد امور ایثارگران ) و بیمه تکمیلی پارسیان طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به صورت رایگان انجام می شود.

گفتنی است؛ مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) توسط خیر سلامت زنده یاد گلشن فرد در سال 1396 راه اندازی و به دستگاه  ماموگرافی نیز مجهز شد و در حال حاضر خدمات کلینیک سرپایی زنان و زایمان در این مرکز فعال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه