English

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی مازندران خبر داد:

پیش‌بینی ایجاد ۲۵۰ فرصت شغلی در مازندران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: با پرداخت تسهیلات تبصره 18 به هنرمندان 250 فرصت شغلی در حوزه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود.

پیش‌بینی ایجاد 250 فرصت شغلی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات که از محل بند الف تبصره 18 به هنرمندان و صنعتگران پرداخت می‌شود حوزه صنایع‌دستی مازندران را متحول می‌کند.

وی با بیان این مطلب که این تسهیلات به کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی دارای مجوز به صورت کارگاهی و انفرادی مشغول به فعالیت هستند پرداخت می‌شود، افزود: تاکنون درخواست تسهیلات 163 متقاضی به مبلغ 450 میلیارد ریال مصوب شده که 13 متقاضی با مجوز فعالیت کارگاهی و 150 متقاضی به‌صورت انفرادی در حوزه صنایع‌دستی مشغول به کار هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی با دریافت تسهیلات مذکور جهت 15 تا 20 اشتغال جدید برنامه‌ریزی و اعلام آمادگی کرده اند، گفت: با پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، 250 فرصت شغلی در حوزه صنایع‌دستی ایجاد شود.

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی از کارگاه‌های تولیدی مذکور برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است و طرح‌ها در مرحله معرفی به بانک عامل و تشکیل پرونده قرار دارند.

ایزدی بیان داشت: تسهیلات تبصره 18 یک سیاست حمایتی هنرمندان محسوب می‌شود، در حال حاضر توسعه و تجهیز و ایجاد اشتغال جدید در کارگاه‌های صنایع‌دستی از اولویت‌های معاونت صنایع‌دستی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه