English

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران خبر داد:

دستگیری ۲۲ سارق خودرو

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری 22 سارق خودرو و کشف 60 فقره سرقت توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در یک ماه گذشته خبر داد.

دستگیری 22 سارق خودرو

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، مأموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق به دستگیری 22 سارق خودرو در یک ماهه گذشته شدند.

وی ضمن اعلام کشف 60 فقره سرقت در همین راستا، به نقش محوری کلانتری و پاسگاه‌ها در کشف سرقت پرداخت و ادامه داد: میزان کشف سرقت توسط کلانتری‌ها و پاسگاه ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 16درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان این که در حوزه دستگیری سارقان نیز شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، تصریح کرد: اجرای طرح‌های محله محور در راستای انتظام بخشی و تأمین امنیت و آرامش مردم توسط کلانتری ها و پاسگاه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این که اجرا این طرح‌ها منجر به افزایش قدرت پیشگیری، مقابله و کشف جرایم در سطح استان شده است، گفت: تحقق این مهم نه تنها به ثبات امنیت در جامعه کمک می‌‌کند بلکه پیشگیری از جرم را به عنوان مهم‌ترین اولویت پلیس محقق می‌سازد.

جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، با رعایت نکات ایمنی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه