English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت:

ناوگان حمل و نقل شیراز با تولیدات داخلی نوسازی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری شیراز از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.

ناوگان حمل و نقل شیراز با تولیدات داخلی نوسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، هادی شه دوست شیرازی گفت: تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به دو روش نوسازی و بازسازی در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در بخش نوسازی ٧۵ دستگاه اتوبوس به صورت مشارکت ٨٠ درصدی دولت و ٢٠ درصدی شهرداری خریداری شده است که منتظر تحویل آن هستیم.

شه دوست شیرازی ادامه داد: دستور خرید ٨٠ دستگاه اتوبوس جدید نیز گرفته شده است که فرآیند تامین اعتبار و عقد قرارداد آن در جریان است.

معاون شهردار شیراز گفت: تنها یک سال دیگر از عمر مفید اتوبوس‌های گازسوز فعال در شیراز باقی مانده است، در بخش بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر بازسازی ۵٠ دستگاه اتوبوس از محل اوراق مشارکت، از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذار نیز در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

شه دوست شیرازی با بیان اینکه مذاکرات خوبی با بخش خصوصی و تولید کنندگان در حال انجام است و بررسی‌های کارشناسی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا در شرایط سخت اقتصادی که با آن مواجه هستیم بهترین تصمیم با تاکید بر منافع شهر و شهروندان برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه