English

با دارندگان کارت های بازرگانی مشکوک به اجاره برخورد می شود

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان اظهار داشت: رفتار تجاری کلیه دارندگان کارت بازرگانی در این کارگروه رصد می‌شود و مشکلات ارزی و تعهدات ناشی از صادرات در چارچوب قانون رسیدگی می گردد.

با دارندگان کارت های بازرگانی مشکوک به اجاره برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج، تیمور پورحیدری در دومین جلسه کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان درسال جاری که با حضور اعضای اصلی کارگروه در محل این اداره کل برگزار شد گفت: وضعیت کارتهای بازرگانی از حیث مبادلات تجاری بر اساس مستندات موجود در حوزه های تخصصی با تحلیل نحوه فعالیت های آنها توسط اعضا بررسی می شود.

مدیر کل صمت گیلان با بیان اینکه با دارندگان کارت های مشکوک به اجاره و یا فعالیت غیر متعارف نظارت و برخورد قانونی انجام می شود، تصریح کرد: عملکرد شفاف دارندگان کارت بازرگانی با توجه به سامانه ای شدن کلیه امور مورد انتظار است لذا عملکرد مثبت فعالین تجاری باعث خرسندی و افتخار ماست ولی با موارد تخلف برخورد قانونی می گردد.

وی به برخط بودن کلیه فعالیتهای تجاری در سامانه جامع تجارت اشاره نمود و گفت: 731 کارت بازرگانی در استان فعال هست که خدمات و عملکرد صدورکارت بازرگانی و مدارک مرتبط در این سامانه انجام می گردد و فرایند آن نیز بسیار شفاف است و لذا قابلیت تغییر و تفسیرندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی