English

علی حیدری اناری خبر داد:

افت ۱۳ متری آبخوان دشت اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در اثر بی توجهی ها و اضافه برداشت بی رویه آبخوان دشت اردبیل در سالهای گذشته بطور میانگین 13 متر افت داشته است.

افت 13 متری آبخوان دشت اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حیدری اُناری ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در اثر بی توجهی ها و اضافه برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی آبخوان دشت اردبیل در سالهای گذشته بطور میانگین 13 متر افت داشته است.

وی با اشاره به اولویت های شرکت در بعد اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم گفت: باید با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از وضعیت دشت اردبیل، از ظرفیت های خود مردم برای رفع این نگرانی استفاده نماییم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اصلی ترین وظیفه شرکت را تامین، تخصیص، حفاظت و بهره برداری از منابع آب عنوان کرد و گفت: همگام با برنامه های وزارت نیرو در دولت سیزدهم برای عمل به این وظایف سنگین کمر همت بسته ایم.

حیدری همچنین با اشاره به چالش های عمده بخش آب استان برای سالهای آینده گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل برای تامین منابع آب در افق سالهای 1410 بصورت کوتاه مدت و افق 1425 در بلند مدت برنامه ریزی نموده است.

وی استفاده از روش ها و ابزارهای نوین برای حل چالش و بحران آب را یادآور شد و گفت: ما در حال حاضر 53 سد در حال بهره برداری در سطح استان داریم و تقریبا تمام نقاطی که در سطح استان نیازمند احداث سد بودند را انجام داده ایم و از این به بعد باید در مدیریت مصرف آب بکوشیم.

حجت الاسلام حسینی توجه به معنویات و ارتقا اخلاقیات را یادآور شد و گفت: آسایش با همه چیز تامین می شود ولی آرامش تنها با یاد خدا دست یافتنی است و باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش را در خود و افراد جامعه تامین نماییم.

وی روی گردانی از یاد خدا را موجب تسلط شیطان بر انسان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق آیات مبارک قرآن تسلط شیطان بر انسان موجب ازدیاد غم و غصه در انسان می شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: توجه به ولایت امیرالمومنین باید در نهاد خانواده ها مورد توجه قرار گیرد و خانواده ها با شگردهای مختلف در اشاعه فرهنگ بزرگ غدیر و انتقال این فرهنگ به نسل بعدی کوشا باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه