English

سرهنگ کاکاوند خبر داد؛

دستگیری عاملان نزاع و درگیری روستای یحیی آباد

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی روستای یحیی آباد شهر مشکات با اشراف اطلاعاتی و اقتدار پلیس خبر داد .

دستگیری عاملان نزاع و درگیری روستای یحیی آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند تصریح کرد: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی بین تعدادی جوان در روستای یحیی آباد شهر مشکات بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند .

این مقام انتظامی افزود: ماموران با رسیدن در صحنه متوجه شدند که ۱۲ جوان به دلیل اختلافات شخصی با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده که در این درگیری ۴ نفر از طرفین دعوا به شدت مجروح و عاملان اصلی از محل متواری شدند .

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد : با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند عاملان اصلی درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۲ ساعت داخل مخفیگاهشان در شهر کاشان دستگیر کنند .

سرهنگ کاکاوند در پایان بااشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد : پلیس هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه تخطی از قانون را نخواهد داد و با تمام کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه