English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت 176میلیون ریال به صورت غیرمجاز کرده بود، خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ 176 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی از سوی پلیس مشخص گردید متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز عبور شاکی طی چند مرحله مبلغ 176 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت غیر مجاز کرده است. در این راستا شهروندان باید از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنند، همچنین رمز هایی را انتخاب کنند که غیرقابل حدس باشد و به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر درباره دستگیری متهم این پرونده بیان کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و این در حالی است که مبلغ برداشت شده به حساب شاکی برگشت شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنند و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده کرده و تمامی عملیات پرداخت را شخصاً انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه