English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

کشف ۲۰تُن خیارشور غیربهداشتی از یک منزل درخمینی شهر / دستگیری ۳ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 20تُن خیارشور غیربهداشتی از یک منزل درخمینی شهر و دستگیری 3 نفرتوسط نیروی انتظامی در این رابطه خبر داد.

کشف 20تُن خیارشور غیربهداشتی از یک منزل درخمینی شهر / دستگیری 3 نفر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: 3 نفر که با سؤاستفاده از نام یک شرکت معتبر اقدام به فروش گسترده خیارشورهای غیر بهداشتی می کردند ، دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 20تُن خیار شور غیر بهداشتی کشف و مشخص شد متهمان با سوءاستفاده از نام یک شرکت معتبر اقدام به فروش آنها به صورت گسترده میکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری 3 نفر و تحویل آنها به مراجع قضائی و همچنین پلمب محل خبرداد و گفت:  از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه داشتن پروانه فعالیت و دیگر مجوزهای قانونی از الزامات فعالیت واحدهای صنفی است تصریح کرد:  پلیس ضمن نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی  در صورت مشاهد هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه