English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف ۱۱۵ تن گندم و جو احتکاری در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از پلمپ انبارهای دپو غیرقانونی 115 تن گندم و جو احتکاری به ارزش 104 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

کشف 115 تن گندم و جو احتکاری در ساری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی بررسی های اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سودجو در یکی از مناطق روستایی در شهرستان ساری، اقدام به نگهداری و حمل بدون اخذ مجوز محصولات کشاورزی می کنند، موضوع تحت بررسی اطلاعاتی کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی دقیق، دو انبار حامل گندم و جو را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره صمت به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: مأموران در بازدید از این دو انبار، 115 تن گندم و جو را کشف کردند که طبق نظریه کارشناسی مبنی بر انگیزه مادی و اخلال گری در امر توزیع مایحتاج مردم به قصد احتکار و گرانفروشی ، هر دو انبار پلمب و پرونده قضائی تشکیل شد.

وی خاطرنشان ساخت: اخلالگران در گام اول با منفعت طلبی و حذف برخی ساز و کارهای اداری در خرید محصولات کشاورزی سعی  در تصرف قرار دادن مایحتاج مردم و در گام دوم با ایجاد نوسان توزیعی در بازار از قبیل کمبود عرضه آن اقدام به گرانفروشی و سوداگری را به دنبال داشته که نیاز به هم افزایی دستگاههای مرتبط و تلاش جدی تری برای نظارت و کنترل واحدهای صنفی جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی