English

الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به اراضی بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: دو هکتار از محوطه پشتیبانی بندر شهید باهنر با هدف تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها، کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر آماده سازی و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به اراضی بندر شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه حجم ورودی کامیون‌های حامل کالا و نیز لزوم توجه و مدیریت ترافیکی محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه بوده اظهارداشت: الحاق دو هکتار از اراضی جدید، نقش به ‌سزایی در جلوگیری از گره های ترافیکی داشته و نیز تسهیل گر در امر  نگه‌داری، دپو کالا و سبب افزایش کارایی و بهره‌وری در تخلیه و بارگیری می‌شود.
وی در خصوص افزایش ظرفیت انبارش کالا در این محوطه بیان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر به عنوان یکی از قطب های اصلی کانتینرهای حامل کالای یخچالی و تره بار کشور، میزان دپو این نوع کانتینرها نیز  افزایش چشمگیری  خواهد یافت.
مدیر بندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون‌های ورودی به بندر یکی از راهبردهای جدی است که امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر برداشته شود.


بیشتر بخوانید:

الحاق دومین شناور ناجی به ناوگان جستجوی دریایی هرمزگان


گفتنی است بندر شهید باهنر یکی از بنادر چند منظوره استان هرمزگان و جزو بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می‌شود که در ضلع غربی شهر بندرعباس قرار دارد.
این بندر سومین بندر ترانزیتی ایران و دومین بندر بزرگ استان هرمزگان است که در امور صادرات کالای غیرنفتی،حمل‌ و ‌نقل کالا، حمل ‌و ‌نقل گردشگری، مسافرت‌های داخلی و بین‌المللی فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه