English

محمدرضا شایقی:

نوسازی هتلها برای میزبانی از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اولویت است

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان اردبیل گفت: برای میزبانی از رویداد اردبیل 2023 تعمیر و نوسازی هتل‌های اردبیل در اولویت قرار گرفته است.

نوسازی هتلها برای میزبانی از رویداد اردبیل 2023 در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا شایقی ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان اردبیل در نشست با رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل در خصوص رعایت موارد امنیت و انتظامی گفت: برای فعالیت مهمان‌پذیرها اخذ تائیدیه نظام مهندسی ضروری بوده و در صورت عدم تأیید از نظام مهندسی برابر ضوابط و مقررات با این واحدهای اقامتی اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر تقویت همکاری این اداره با اماکن نیروی انتظامی گفت: تقویت و گسترش این همکاری‌ها می‌تواند منجر به سامان‌دهی هر چه بیشتر فعالیت‌های واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری شود.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اردبیل با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: برای میزبانی شایسته‌تر این رویداد تنظیف، تعمیر و بازسازی هتل‌ها با آیین‌نامه‌های جدید در اولویت بوده و در این زمینه اقدام خواهد شد.

سرهنگ نوحی، رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل نیز ثبت نام در سامانه ثنا و همچنین اجبار ضوابط و مقررات اماکن عمومی را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: با توجه به مذهبی بودن شهر اردبیل رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه