English

دادستان کرمانشاه:

با عوامل هنجار شکنی های اخیر در کرمانشاه برخورد می شود

شهرام کرمی بااشاره به انتشار کلپیی از یک هنجارشکنی در کرمانشاه، اظهارکرد: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان یکی از دانشکده های کرمانشاه هنجارشکنی هایی صورت گرفت.

با عوامل هنجار شکنی های اخیر در کرمانشاه برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه با غیرقانونی، خلاف عرف و خارج از شئونات اخلاقی خواندن اقدامات هنجارشکنانه اخیر در یکی از دانشکده های کرمانشاه، گفت: هنجارشکنی های انجام شده در این کلیپ منجربه جریحه دار شدن عواطف و احساسات عموی و اعتراض مردم مومن، شهید پرور و انقلابی کرمانشاه شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: پس از انتشار این تصاویر در فضای مجازی ، دستور رسیدگی و پیگیری فوری آن داده شد تا جزئیات موضوع به دقت و به صورت ویژه در دست بررسی قرار گیرد و با خاطیان برخوردی جدی شود.

وی با بیان اینکه به پلیس استان دستور داده شده تا نظارت بیشتری بر فعالیت تالارهای استان صورت گیرد، عنوان کرد: تالاری خاطی که میزبان این مراسم بود نیز پلمب شده است.

کرمی در پایان هشدار داد: با هرگونه اقدام هنجارشکنانه ای که منافی اخلاق اسلامی باشد، عفت عمومی و امنیت روانی جامعه را تهدید کند، برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه