English

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

شرکت دانش آموزان عشایر مازندران در بیست و یکمین جشنواره دانش آموزی عشایر کشور

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران از شرکت دانش آموزان عشایر مازندران در بیست و یکمین جشنواره دانش آموزی عشایر کشور خبر داد.

شرکت دانش آموزان عشایر مازندران در بیست و یکمین جشنواره دانش آموزی عشایر کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کمالی از اعزام 10 دانش‌آموز دختر و 10 دانش آموز پسر متوسطه اول عشایری مازندران در بیست‌ و‌ یکمین‌ جشنواره دانش‌آموزی در دو مرحله به صورت جداگانه برای نخستین بار در کشور خبر داد و درباره جزئیات برگزاری اردوی دانش‌آموزی عشایر استان اظهار داشت: این جشنواره با هدف توسعه عدالت محوری در رابطه با برابری فرصت‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌گردد و در این راستا دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

وی همچنین تقویت روحیه اعتماد به نفس در کنار باهم زیستن و تمرین زندگی در شرایط دور از خانه را از جمله اهداف برگزاری اردوی دانش‌آموزان عشایر دانست و ادامه داد: دانش‌آموزان پسر این جشنواره در این اردو، سوادکوه را به مقصد مشهد ترک کردند و دانش‌آموزان دختر، در تاریخ 26 تیرماه عازم مشهد مقدس خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه استان مازندران 202 مدرسه عشایری دارد که بیش از 3 هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول تحصیل می‌باشند، گفت: این دانش‌آموزان از قومیت‌ها، آداب و رسوم مختلف گرد هم می‌آیند و زیبایی‌های ایران متنوع و متکثر قومی را به نمایش می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه