English

محمد فرهنگی:

نهاده‌های دامی در درگز رصد و پایش می شود

سرپرست جهاد کشاورزی درگز بیان کرد: طراحی سامانه رصد و پایش بدلیل این است که هر کجا نهاده‌ای با ارز یارانه‌ای و دولتی تهیه می‌شود ممکن است در این مسیر با رانت نیز مواجه شود.

نهاده‌های دامی در درگز رصد و پایش می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد فرهنگی سرپرست جهاد کشاورزی درگز در خبری اعلام کرد: رصد و پایش نهاده‌های دامی و نمونه برداری از شرکت تعاونی دامداران و انبار تعاون روستایی در شهرستان درگز انجام شد.

فرهنگی در ادامه تصریح کرد: سالانه مقادیر بسیار زیادی نهاده کشاورزی شامل کود، بذر و سم و نهاده‌های دامی شامل ذرت، کنجاله سویا و جو و همچنین نهاده‌های دارویی با ارز‌های دولتی بین بهره برداران بخش کشاورزی توزیع می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی در ادامه این خبر اضافه کرد: طراحی سامانه رصد و پایش بدلیل این است که هر کجا نهاده‌ای با ارز یارانه‌ای و دولتی تهیه می‌شود ممکن است در این مسیر با رانت نیز مواجه شود.

وی همچنین تاکید کرد: با طراحی سامانه رصد و پایش نهاده‌های دامی با اشراف کامل اطلاعات حاصل از این سامانه ورود این نهاده‌ها به داخل استان و توزیع آن در بین بهره برداران  بررسی می شود  تا  به دست بهره‌بردار و مصرف کننده واقعی خواهد رسید.

فرهنگی در خاتمه خاطرنشان کرد: پایش مستمر اطلاعات دریافتی شرکت‌های وارد کننده (از مبادی ورودی تا مصرف) و ارسال گزارش به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان از طریق رابطین شهرستانهابه صورت مستمر  انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه