English

ایوب توکلیان:

اعلام آماده باش ۱۰۰ درصدی به تمامی بیمارستان‌های خراسان رضوی

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به آمارهای بیماران بستری و سرپایی مبتلا به بیماری کرونا، در میان مراجعان سرپایی و بستری شدگان ناشی از ابتلا به کرونا از تمامی گروه‌های سنی مشاهده می‌شود.

اعلام آماده باش ۱۰۰ درصدی به تمامی بیمارستان‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: با توجه به افزایش میزان موارد ابتلا، سرپایی و بستری کرونا طی روزهای اخیر، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی دانشگاهی و غیردانشگاهی برای مقابله با موج احتمالی کرونا در بیمارستانهای ‌این زیر پوشش این دانشگاه آماده شده است.

توکلیان همچنین تاکید کرد: ذخیره دارویی مناسب برای مواجهه با موج احتمالی جدید پیش‌بینی شده است و بر اساس بررسی‌های انجام شده، تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی ۶۱ درصد و تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کرونا نیز ۸۳ درصد افزایش یافته است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: با توجه به آمارهای بیماران بستری و سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹، تا اطلاع ثانوی آماده باش ۱۰۰ درصدی به تمامی بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شده است.

وی اظهار کرد: مقرر شده تا تمامی افرادی که ۶ ماه از واکسن قبلی‌شان گذشته است نسبت به دریافت دُز جدید تشویق و ترغیب شوند چرا که این امر شامل تمام مردم می‌شود و تنها منوط به مدافعان سلامت و نیروهای بهداشت و درمان فعال در موضوع کرونا نبوده و نیست.

توکلیان خاطرنشان کرد: در میان مراجعان سرپایی و بستری شدگان ناشی از ابتلا به کرونا از تمامی گروه‌های سنی مشاهده می‌شود و این گونه نیست که بگوییم خطرات سویه جدید ویروس کرونا تنها برای یک گروه سنی خاص بوده و خطرات این سویه تمامی گروه‌های سنی را درگیر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه