English

محمد پهلوان کاشی:

افزایش ۳.۵ برابری مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران آماده است و عموم مردم در صورت بروز علائم به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

افزایش ۳.۵ برابری مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: میزان مراجعه بیماران سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز منتخب کرونا و اورژانس بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ۱۰ روز گذشته تاکنون، افزایش ۳.۵ برابری داشته است.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۰ بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد سرپایی مراجعه کردند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: هم اکنون ۱۸۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی همچنین در ادامه این خبر متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۶۲ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان کاشی تاکید کرد: هم اکنون ۲۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‎های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری و تحت درمان هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۲۰ بیمار است.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دریافت واکسن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به این بیماری محسوب می‌شود.

پهلوان کاشی خاطرنشان کرد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران آماده است و عموم مردم در صورت بروز علائم به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند و از عموم مردم خواهشمندیم برای پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به دریافت واکسن یادآور اقدام کرده و دستور العمل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه