English

برخورد جدی پلیس یزد با پدیده دور دور و رانندگان متخلف و مزاحم

دادستان مرکز استان یزد در بازدید از نتایج اجرای طرح برخورد پلیس با پدیده دور دور و رانندگان متخلف و مزاحم در کلانتری 17 بر برخورد جدی با هنجارشکنان تاکید کرد.

برخورد جدی پلیس یزد با پدیده دور دور و رانندگان متخلف و مزاحم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد رضا حداد زاده دادستان مرکز استان یزد گفت: باتوجه به گزارش های مردمی و نارضایتی تعدادی از شهروندان برخی از مناطق و محلات شهریزد در خصوص مزاحمت برخی افراد در ساعات پایانی شب در آن محلات و ایجاد راهبندان، دور دور کردن، هنجارشکنی و ... با هماهنگی قضائی طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس یزد در حوزه کلانتری 17 با هدف مقابله با ناهنجاری ها و مزاحمت ها اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح خودرو هایی که رانندگان آن با هنجارشکنی و حرکات دور دور با خودرو، موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و  سلب آرامش فردی و اجتماعی شدند؛ توقیف ادام

حداد زاده ادامه داد: امنیت مردم مهم است و چنانچه وسایل نقلیه توقیف شده دارای سوابق سوء قبلی باشند روانه پارکینگ شده و برای مدت معینی در توقیف خواهند بود.

دادستان مرکز استان یزد با اعلام اینکه این اقدام پلیس مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفته است خاطر نشان کرد: پلیس یزد مقتدرانه و متعهدانه با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و فردی مبارزه می کند.

گفتنی است در اجرای این طرح تعداد 21 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتوسیکلت متخلف توقیف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه