English

محمد اهلی:

۲۸ واحد صنعتی راکد امسال در اردبیل احیا می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش می شود در سال جاری 28 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های استان به چرخه تولید بازگردند.

28 واحد صنعتی راکد امسال در اردبیل احیا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی 2 اردبیل گفت: یکی از مهمترین برنامه های این شرکت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدها احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: احیای واحدهای راکد از جمله برنامه های این شرکت برای رونق تولید و اشتغال است که بدین منظور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش می شود در سال جاری 28 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های استان به چرخه تولید بازگردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از استاندار اردبیل برای بازدید از واحدهای تولیدی در قالب ستاد تسهیل، این بازدیدها را راهگشا و زمینه ساز آشنایی مدیران با مشکلات سرمایه گذاران برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این جلسات و بازدیدها، شرکت شهرک های صنعتی نیز از تمامی ظرفیت های خود برای احیای واحدهای راکد استفاده می کند که استفاده از کلینیک کسب و کار از جمله این ظرفیت هاست.

اهلی می گوید: در کلینیک های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می شود.

وی گفت: با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید در استان انجام می شود خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون 6 واحد راکد در شهرک های صنعتی استان احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل کاهش بروکراسی های اداری را یکی از لازمه های ضروری برای جذب سرمایه گذاری در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می شود روند سرمایه گذاری در استان تسهیل و افزایش یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه