English

معاون فرهنگی اوقاف استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۲۳۰ بقعه اصفهان

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و مراسم دعای روز عرفه در ۲۳۰ بقعه استان اصفهان خبر داد.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۲۳۰ بقعه اصفهان

به گزارش موج اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان ضمن تبریک عید سعید قربان در مورد برنامه‌های دهه ولایت در استان اصفهان، اظهار کرد: در این زمینه از هجدهم تا بیست و هفتم تیرماه مصادف با نهم الی هجدهم ذی‌الحجه برنامه‌های دهه ولایت در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات اعیاد بزرگ غدیر و قربان را در دستور کار داریم، افزود: برگزاری جشن‌های شاد آسمانی، سخنرانی، مدیحه سرایی، برگزاری مسابقات مختلف در این ایام اجرایی خواهد شد.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ۲۳۰ بقعه استان اصفهان میزبان زائران و مجاوران برای جشن‌های دهه ولایت هستند، که برای این برنامه‌ها از مبلغان توانمند استفاده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در روز بیستم تیرماه نشست واعظان و مبلغان نخبه برگزار می‌شود که این نشست به صورت سراسری و وبیناری است، افزود: دعای روز عرفه در ۲۳۰ بقعه برگزار می‌شود، ضمن اینکه جشن میلاد امام هادی (ع) را نیز در ۲۴ تیرماه برپا خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام روان با اشاره به برگزاری همایش بانوان ولایی در عصر روز عید غدیر که با روز عفاف و حجاب تقارن دارد، گفت: کاروان‌های شادی را نیز در خیابان‌های اطراف امامزادگان خواهیم داشت.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در روز جشن عید غدیر از سادات، بزرگان و دیگر شهروندان در بقاع متبرکه دعوت کرده‌ایم همچنین بازسازی واقعه غدیر را برخی از بقاع در دستور کار دارند ضمن اینکه غبارروبی امامزادگان و گلزار شهدا در همه امامزادگان اجرایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه