English

عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران:

ناچاریم در پارک‌ها و خیابان‌های کرج تمرین کنیم

عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران در رشته سرعت گفت: برای خرید یک جفت کفش حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات باید هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنم.

ناچاریم در پارک‌ها و خیابان‌های کرج تمرین کنیم

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مائده نظری دوچرخه سوار البرزی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری ایران گفت: سه تن از ورزشکاران فیکس تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران از استان البرز هستند، اما این ورزشکاران باید برای تمرین به ورزشگاه آزادی بروند که طی کردن این مسافت کار را برای دوچرخه سواران بسیار سخت کرده است.

 وی افزود: ما در استان البرز فاقد پیست استاندارد برای مسابقات سرعت هستیم و باید برای تمرین به ورزشگاه آزادی بریم تا بتوانیم با ایمنی بهتری تمرینات خود را طی کنیم.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری سرعت بانوان ایران گفت: دوچرخه‌سواری ورزشی تجهیزات محور است و اگر یک ورزشکار وسیله مناسبی نداشته باشد رقابت را بسیار سخت می‌شود. 

وی گفت: برای حضور در مسابقات هیچ اسپانسری نداریم و هیچ باشگاهی حاضر نیست ما را حمایت کند. 

 نظری گفت: هزینه خرید تجهیزات بسیار بالاست، برای خرید یک جفت کفش حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات باید هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنم.

وی بیان کرد: در شرایطی که نتوانم به ورزشگاه آزادی برویم همراه با دیگر اعضای تیم ملی در خیابان‌ها و پارک‌های شهر کرج تمرین می‌کنیم که این کار از لحاظ ایمنی و امنیت بسیار سخت است.

وی خاطر نشان کرد: برای حضوری شایسته در رقابت‌های دوچرخه سواری آسیا با تمام توان در اندیشه افتخارآفرینی برای ایران هستم. 

کسب دو مدال برنز آسیایی در مسابقات دوچرخه سواری در رشته سرعت و چندین مقام قهرمانی کشور از افتخارات مائده نظری دوچرخه سوار البرزی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی