English

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان خواستار شد؛

مقابله با جریان تحریف دشمن/بازنشر اخبار امیدآفرین توسط رسانه‌ها

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان مقابله با جریان تحریف دشمن و درج و بازنشر اخبار امیدآفرین توسط رسانه‌ها و حتی کانال‌های محلی را خواستار شد.

مقابله با جریان تحریف دشمن/بازنشر اخبار امیدآفرین توسط رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مهدی پارسا در نشست هم اندیشی با بانوان بسیج رسانه استان گیلان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بسیج رسانه استان برگزار شد گفت:‌ با آمدن مدیرکل جدید، فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان جان تازه‌ای گرفت و امیدواریم بتوانیم در حوزه مطالبات صنفی اصحاب رسانه قدم‌های خوبی برداریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها اعتبار ویژه‌ای پیدا کرده‌اند، به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: دشمن درصدد است تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد و نقش رسانه در این حوزه بسیار ویژه و خطیر است. 

پارسا مطالبه اصلی مقام معظم رهبری را جهاد تبیین دانست و ابراز داشت: مقابله با تحریف موضوعی بسیار مهم است و دشمن در این وادی تلاش کرده تا بزرگترین خدمات نظام دیده نشود و به جای آن مشکلات و کمبودها برجسته شود.

وی مقابله با جریان تحریف دشمن و درج و بازنشر اخبار امیدآفرین توسط رسانه‌ها و حتی کانال‌های محلی را خواستار شد و تصریح کرد: با این اقدامات مردم نسبت به آینده نظام اسلامی امیدوار می‌شوند و خبرنگاران دغدغه‌مند باید از این خصوص ورود جدی داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: به جد پیگیر طرح جامع نظام صنفی اصحاب رسانه هستیم و از رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم خواستیم این امر را پیگیری کنند.

پارسا جداسازی بیمه خبرنگاران از صندوق اعتباری هنر را هم لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بحث رتبه‌بندی معلمان بالاخره به سرانجام رسید و انتظار داریم رتبه‌بندی خبرنگاران هم در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه