English

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه اصفهان با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، محسن شکیب‌فرد به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه اصفهان معرفی و از خدمات رضا صفری تقدیر شد.

مسئول سابق سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه بسیج رسانه آخرین قشری بود که در بسیج شکل گرفت، افزود: امروز یکی از موثرترین اقشار بسیج، همین بسیج رسانه است.

رضا صفری خطاب به اهالی خبر و رسانه بیان داشت: در یک جنگ ادراکی و شناختی قرار داریم که افسران این جنگ شما هستید؛ اگر به موقع و به هنگام عمل کنیم پیروز این جنگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر امروز مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند که باید حصر تبلیغاتی را بشکنید، شما پیش قراول و طلایه‌دار این امر هستید.

در ادامه محسن شکیب‌فرد مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم در جهت مقابله با توطئه دشمن در جنگ رسانه‌ای که از دغدغه‌های مهم رهبری است، گام برداریم.

همچنین سرهنگ عمومهدی معاونت هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان در در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: ایران برای عزت خود انقلاب کرد و در حال حاضر در همه چیز تحریم هستیم به جز در زمینه های ماهواره ای که تعداد آنها را برای کشور ما افزایش داده اند و عدم تحریم در این زمینه بخاطر جنگ فرهنگی بر علیه کشورمان بوده است.

گفتنی است؛  در این مراسم از اقدامات رضا صفری تقدیر و محسن شکیب‌فرد به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد.

بسیج رسانه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه