English

بزرگترین مأموریت خبرنگاران در جنگ افکار و شناخت‌ها است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نقش خبرنگاران برای آگاهی رسانی به مردم و جلوگیری از اینکه دشمنان واقعیت ها را وارونه نشان دهند، حائز اهمیت است.

بزرگترین مأموریت خبرنگاران در جنگ افکار و شناخت‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش دیده بان صبح که به مناسبت روز قشر بسبج رسانه در یزد برگزار شد گفت: اصحاب رسانه بیشترین نقش را در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح آگاهی مردم دارند.

وی افزود: از اصحاب رسانه‌ای که تاکنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مأموریت سنگین خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی می کنیم اما تا رسیدن به هدف اصلی که نابودی استکبار جهانی است فاصله است.

سردار زارع کمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین نقش و اثر را خبرنگاران در بالابردن سطح آگاهی مردم دارند و بزرگترین مأموریت هم در جنگ پنجم که جنگ افکار و شناخت‌ها است بر دوش خبرنگاران است.

وی افزود: این دهه برای برائت جویی از فتنه‌گران داخلی و خارجی و تجدید مثاق با ولی امر مسلمین است، همچنین در ایام شهادت سردار دلها هستیم کسی که امنیت غرب آسیا مدیون تلاش‌های ایشان تحت ولایت امر مسلیمن محقق شد، ما باید دقت کنیم دلایل به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی چه بود.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: هزینه سازش خیلی از مواقع بیشتر از مقاوت است، سردار ما یک مکتب، راه و مدرسه درس‌آموز است و امروز نقش اصحاب رسانه در تدوین و نشر این مکتب بزرگ و اساسی است، اگر خوب کار نشود و خوب تبیین نشود در آینده مباحث دیگری استخراج می‌شود و دشمنان برخی اتفاقات را وارونه به مردم نشان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه