English

یعقوبعلی نظری:

انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امام راحل (ره) در شرایطی که ثروت مادی و معنوی مردم را به غارت می بردند به پا خاست و با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا نهضت انقلاب اسلامی را متکی بر مردم آغاز کرد.

انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان عنوان کرد: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است.

نظری در ادامه این سخنان اظهار کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در همه سرزمینهای ملتهای دیگر و به ویژه ملتهای مسلمان با تسلط بر آنها ثروت این مردم را با همکاری حاکمان وابسته سالها به یغما می‌بردند.

استاندار خراسان رضوی همچنین یادآور شد: از جمله ثروت کشورمان در طول تاریخ مورد هجوم و دستبرد بود که تنها به ثروت‌های مالی محدود نمی‌شد بلکه ثروت‌های معنوی را نیز شامل می شد و امام راحل (ره) در چنین شرایطی به پا خاست و با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا نهضت انقلاب اسلامی را متکی بر مردم آغاز کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تبعید امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ به کشور ترکیه با هدف جدایی مردم و امام از سوی رژیم حاکم انجام شد غافل از این که این رابطه معنوی و اعتقادی است و جدایی ناپذیر است و ادامه نیرومند نهضت اسلامی موجب رقم خوردن انقلاب ۱۳۵۷ و در نتیجه وقایع تاریخ ساز پس از آن از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و انقلاب اسلامی ایران همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

نظری در خاتمه این سخنان و با پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر و شهدای دانش آموز  تاکید کرد و گفت: امروز روز استکبار ستیزی است و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا باید در این مراسم برجسته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه