English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطرح کرد؛

اجرای عدالت در حوزه آگهی های قابل درج در مطبوعات/پیگیری مسکن خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نظام مند کردن و اجرای عدالت در حوزه آگهی های قابل درج در مطبوعات رامورد اشاره قرار داد و گفت: باید این نظام مندی به نفع رسانه‌ها و خبرنگاران فعال استان گیلان شکل بگیرد.

 اجرای عدالت در حوزه آگهی های قابل درج در مطبوعات/پیگیری مسکن خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا ثقتی در نشست هم اندیشی با بانوان بسیج رسانه استان گیلان که در محل  بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد بیان کرد:‌ حلقه و پل ارتباطی خوبی بین ارشاد اسلامی و رسانه‌ها و خبرنگاران توسط بسیج رسانه شکل گرفته و از همینجا از این نهاد تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد: بخشی از وظایف ذاتی بسیج و سپاه در حوزه‌های دیگری تعریف شده اما سپاه در حوزه فرهنگ و رسانه هم ورود کرده و سایر ادارات و نهادها هم باید این رویه را دنبال کنند.

ثقتی با بیان اینکه دایره مطالبات اصحاب رسانه بسیار زیاد و گسترده و به حق است تصریح کرد: تکرار برگزاری چنین جلساتی و احصا مطالبات خبرنگاران و پیگری آنها می‌تواند به حل و فصل تدریجی مشکلات خبرنگاران استان گیلان کمک کند زیرا بسیاری از این مشکلات حتی با یک نامه نگاری و با یک تذکر حل می‌شود.

وی اذعان کرد: در جلسه‌ای که با مدیران و سرپرستان رسانه‌های ملی در تهران داشتیم بحث مسکن خبرنگاران را مطرح کردیم و قرار است در این خصوص اقداماتی اتخاذ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عدم پاسخگویی برخی از مدیران استان را از مهمترین مشکلات مورد بحث خبرنگاران خواند و افزود: حوزه اجتماعی استانداری گیلان درصدد است تا نحوه ارتباط گیری مدیران ادارات و دستگاه‌ها با خبرنگاران را رصد و پایش کند.

ثقتی نظام مند کردن و اجرای عدالت در حوزه آگهی های قابل درج در مطبوعات را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: باید این نظام مندی به نفع رسانه‌ها و خبرنگاران فعال استان گیلان شکل بگیرد و این امر از خواسته‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی حرفه‌ای‌تر شدن رسانه‌ها و خبرنگاران در تولید محتوا را هم لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: اخذ تسهیلات ویژه خبرنگاران هم موردی است که درصددیم اقداماتی را در آن حوزه انجام دهیم تا زنجیره حمایت از رسانه‌ها به خوبی شکل بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم به این دولت اعتماد و امید دارند اذعان کرد: فرآیند پالایش و بانک اطلاعاتی خبرنگاران شکل گرفته و قصد داریم به خبرنگاران امتیاز بدهیم.

ثقتی وجود ۴۳۵ رسانه در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: از رسانه‌ها هم می خواهم حتی با تولید محتوای انتقادی به ما در انجام کارها و برنامه‌ها کمک کنند زیرا خبرنگاران چشم بینای مدیران هستند.

وی فراهم آوردن بستر برای برگزاری انواع رویدادهای ملی در استان گیلان با نقش‌آفرینی رسانه‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و رسانه رخ بدهد و خبرنگاران هم ما را در این راه یاری و کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه