English

استاد نادر طالب‌زاده یکی‌ از فعالان جبهه فرهنگی بود

سازمان بسیج رسانه استان گیلان با صدور پیامی درگذشت استاد نادر طالب‌زاده یکی‌ از فعالان جبهه فرهنگی در انقلاب اسلامی را به خانواده رسانه‌ای و فرهنگی ایران تسلیت گفت.

استاد نادر طالب‌زاده یکی‌ از فعالان جبهه فرهنگی بود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر تلخ مصیبت درگذشت مظلومانه استاد نادر طالب زاده  پژوهشگر فرهیخته و فاضلی دانشمند موجب تأثر فراوان خانواده بسیج رسانه استان گیلان شد.

مجاهدت مخلصانه آن مرحوم  برای ساماندهی فضای مجازی و تربیت فعالان رسانه‌ای انقلابی‌ و ساخت مستندهای فاخر، دغدغه‌ای بود که قریب به هفت دهه از عمر با برکت خویش را وقف آن کرد و تا آخرین روز‌های عمر خود در آن مسیر پای فشرد و سرانجام در راه مبارزه با استکبار و روشنگری در خصوص جنایات صهیونیست در سن ۶۹ سالگی و پس از تحمل سال‌ها رنج بیماری دار فانی را وداع گفت.

بی‌شک بهره‌مند شدن از ظرفیت رسانه‌ای و پژوهشگری استاد نادر طالب‌زاده ، این عالم و دانشمند فرزانه و دعوت از ایشان برای ایراد سخنرانی در مراسمات مختلف در گیلان یکی از افتخارات سازمان بسیج رسانه در این استان می‌باشد.

لذا سازمان بسیج رسانه گیلان بر خود لازم می‌داند به تمامی شاگردان، همکاران رسانه‌ای و دوستان ایشان به‌ویژه پژوهشگران «میز فضای مجازی و رسانه و فعالان حوزه فرهنگی و مبارزه با صهیونیست» تسلیت عرض کرده و توفیق ادامه مسیر این محقق مخلص را از خدای منان طلب نماییم.

سازمان بسیج رسانه استان گیلان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه