English

دادستان کرج:

مرخصی سارقان حرفه‌ای محدود می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب کرج در خصوص اینکه برخی سارقان علی‌رغم دستگیری و محکومیت‌های متعدد باز به جرم سرقت دست می‌زنند گفت: مسلم بدانید که پیگیر هستیم این سارقین در دادگاه‌ها بعد از کیفرخواست به اشد مجازات قانونی محکوم شوند و با وجود محدودیت‌های زندان تلاش می‌کنیم این سارقین از ارفاق‌ها بهره مند نشود و مرخصی‌های آنها محدود شود.

مرخصی سارقان حرفه‌ای محدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج البرز، حسن مددی روز سه شنبه ۱۴ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در کرج، گفت: در اجرای برنامه‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضاییه ابتدا یک قرارگاه به نام پیشگیری و مقابله با سرقت علاوه بر پیگیری پرونده‌های خاص تاسیس شد که اولویت اول این قرارگاه پیشگیری برای ارتقا امنیت اجتماعی است.

مدی افزود: مرحله دوم اجرای طرح‌های متعدد برای مقابله با سارقان حرفه‌ای است که این برنامه هم ابلاغ شده و امروز سومین مرحله اجرای این طرح در سال جدید است.

وی در خصوص اینکه برخی سارقان علی‌رغم دستگیری و محکومیت‌های متعدد باز به جرم سرقت دست می‌زنند هم گفت: مسلم بدانید که پیگیر هستیم این سارقین در دادگاه‌ها بعد از کیفرخواست به اشد مجازات قانونی محکوم شوند و با وجود محدودیت‌های زندان تلاش می‌کنیم این سارقین از ارفاق‌ها بهره مند نشود و مرخصی‌های آنها محدود شود.

دادستان کرج در ادامه با اشاره به تلاش دادگستری برای ارتقا سطح امنیت استان، افزود: در دوسال گذشته هم طرح‌های متعددی در نیروی انتظامی اجرا شد و توفیقات خوبی در استان داشتیم. اگرچه هنوز با آنچه مورد نظر مردم است فاصله داریم ولی تلاش می‌کنیم سطح امنیت اجتماعی را ارتقا و رضایت شهروندان را کسب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه