English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد؛

اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر در مبداء و حین سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در این استان همزمان با سراسر کشور از 12 تیر ماه لغایت 21 تیر ماه سال جاری در کلیه پایانه های عمومی مسافری خبر داد.

اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر در مبداء و حین سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء (پایانه) و کنترل کنار جاده ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در اجرای این طرح با استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدأ تا مقصد و ثبت زمان تأخیرات بیش از حد مجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون های مربوطه برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت تدوین چارچوب و استقرار مستمر و مؤثر نظارت در طول سال تأکید کرد و افزود: نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مسافربری در سطح استان موظف به پیگیری این مهم می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه