English

تخصیص اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد

فرماندار گناباد بیان کرد: راهها و حمل و نقل، شریان اصلی حوزه اقتصادی کشور است و شهرستان گناباد در حوزه حمل و نقل دارای ظرفیت بالایی است.

تخصیص اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حامد قربانی فرماندار گناباد در سخنانی اعلام کرد: برای نخستین بار در سالهای گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار طی سال جاری به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان اختصاص یافت که از مسوولان درخواست می شود برای پیگیری جذب این اعتبار اقدام کنند.

قربانی این سخنان را در آیین گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل در گناباد بیان کرد و ادامه داد: ظرفیتهای ناوگان حمل و نقل جاده ای این شهرستان بسیار بالا است و مهمترین رویکرد دولت سیزدهم و فرمانداری این شهرستان حفظ این مزیتها و ارتقای آنها در جهت کاهش دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات فعالان این بخش است و باید از همه ظرفیتهای موجود در این زمینه بهره گرفت.

فرماندار  گناباد در ادامه اضافه کرد: حمل و نقل به عنوان یک مزیت مهم توسعه و رونق اقتصادی در این شهرستان شناخته می شود و باید با حفظ و ارتقا و کاهش مشکلات موجود بستر توسعه کمی و کیفی آن را فراهم کرد.

وی همچنین افزود: از آنجایی که راهها و حمل و نقل، شریان اصلی حوزه اقتصادی کشور هستند هر گونه انسداد و یا مشکلی در این حوزه آثاری منفی در شریان اقتصادی کشور بر جای می گذارد.

قربانی در خاتمه تصریح کرد: شهرستان گناباد در حوزه حمل و نقل دارای ظرفیت بالا و حرفهای بسیاری برای گفتن است و از  مصادیق بارز آن حضور فعالان این عرصه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن است و سوابق تاریخی نیز حضور پررنگ حمل و نقل گناباد را در این عرصه ها ثابت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه