English

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است

اولین نشست ستاد پروژه مهر با حضور درویشی مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد پروژه مهر استان برگزار شد.

پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی در این نشست پروژه مهر را نماد مدیریت و  آبروی استان در برنامه ریزی موفق برای  بازگشایی مدارس عنوان و خاطر نشان: کرد باید تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده فراهم گردد.

درویشی با بیان اینکه رسیدن به این مطلوب نیازمند همکاری همه قسمت‌های آموزش و پرورش در صف و ستاد است هماهنگی همه کارگروه های ستاد پروژه مهر با دبیرخانه استانی را خواستار شد.

وی افزود؛ باید تا قبل از شهریور ماه مباحث ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقالات فرهنگیان و سایر مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس به سرانجام رسیده باشد تا اول مهر با کم ترین دغدغه شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر استان نیز در ابتدای این نشست در گزارشی مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای عملیاتی نمودن دستورالعمل پروژه مهر استان را بیان و بر مستند سازی فعالیت های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد تاکید کرد.

وی اضافه کرد؛ برای انسجام بیشتر و هماهنگی کامل کارگروه های استانی گزارش اقدامات انجام شده در نشست بعدی ستاد توسط روسای کارگروه‌ها ارائه گردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه