English

فرماندار نهاوند:

شهرستان نهاوند قطب مهم تولیدات کشاورزی، دامی و شیلات استان همدان است

فرماندار نهاوند بااشاره به کشت محصولات کم آب‌بر تأکید بر ظرفیت‌های خدادادی شهرستان نهاوند در حوزه کشاورزی، گفت: شهرستان نهاوند قطب مهم تولیدات کشاورزی، دامی و شیلات استان محسوب می‌شود.

 شهرستان نهاوند قطب مهم تولیدات کشاورزی، دامی و شیلات استان همدان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در دیدار با سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر ظرفیت‌های خدادادی شهرستان نهاوند در حوزه کشاورزی، گفت: شهرستان نهاوند قطب مهم تولیدات کشاورزی، دامی و شیلات استان محسوب می‌شود.

همدان فرماندار نهاوند گفت: با توجه به این‌که شهرستان نهاوند قطب کشاورزی استان است سهم تسهیلات کشاورزی نهاوند باید متناسب با جایگاه کشاورزی این شهرستان درنظر گرفته شود.

ضرغام احمدوند، اظهار کرد: با توجه ‌به بحران آب در دنیا می‌طلبد سیاست‌های جایگزینی کشت در شهرستان نهاوند با قدرت بیشتری اجرا شود و از کشت دوم ممانعت به عمل آید.

وی با بیان این‌که در موقعیت کنونی باید کشت محصولات کم آب‌بر برای مدیریت مصرف منابع آبی به جدیت دنبال شود، افزود: نهاوند در حوزه‌های تولیدات کشاورزی، دامی و شیلات قطب تولید استان و در مواردی کشور بوده است لذا باید با حمایت از کشاورزان این جایگاه را حفظ کنیم.

احمدوند تصریح کرد: اجرای طرح مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان حمایت می‌شود لذا انتظار داریم در این‌ رابطه سهم تسهیلاتی شهرستان نیز متناسب با جایگاه کشاورزی در نظر گرفته شود.

فرماندار نهاوند یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای مکانیزاسیون کشاورزی مورد توجه باشد و باید اجرای طرح کاداستر در شهرستان در دستور کار باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: اجرای طرح کاداستر در شهرستان نهاوند از دیگر مواردی است که باید میزان باقیمانده آن در دستور کار قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه