English

فرماندار نهاوند

کلنگ‌زنی پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران از مطالبات به‌حق مردم این منطقه بود

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران از مطالبات به‌حق مردم این منطقه بود،‌گفت: امیدورام که شورای شهر این دوره هم اجازه ندهند که ظرفیت‌ها به حاشیه برود و پیگیری مطالبات مردم را دستور کار خود قرار دهند و در راه آبادانی شهر قدم بردارند.

 کلنگ‌زنی پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران از مطالبات به‌حق مردم این منطقه بود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مراد ناصری  فرماندار نهاوند روز پنج‌شنبه ۲۲ مهر در  آغاز عملیات اجرایی پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» اظهار داشت:  کلنگ‌زنی پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران از مطالبات به‌حق مردم این منطقه بود و این پروژه نیز از مطالبات مردم این شهرک است که امیدورام هرچه سریعتر این پروژه‌ها احداث شوند و خروجی کار شورای شهر نهاوند خدمت و نوکری بی‌منت به مردم نهاوند باشد.

وی افزود: خوشبختانه اعضای شورای شهر و شهردار دوره قبل نهاوند اجازه ندادند که ظرفیت‌ها به حاشیه برود و اقدامات قابل توجهی را برای توسعه شهر نهاوند انجام دادند.

وی اضافه کرد: امیدورام که شورای شهر این دوره هم اجازه ندهند که ظرفیت‌ها به حاشیه برود و پیگیری مطالبات مردم را دستور کار خود قرار دهند و در راه آبادانی شهر قدم بردارند.

ناصری خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر احداث پارک بانوان نهاوند را از دستور کار خارج نکنند و به زودی این پروژه را کلنگ‌زنی کنند.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: راز پابرجا ماندن انقلاب اسلامی ایران خدمت به مستضعفین و مردم است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی تاکید کرد: قبل از انقلاب روستاهای ما در فقر مطلق بودند و خبری از بهداشت، جاده‌رسانی، برق و غیره در روستاها نبود اما به برکت انقلاب، امروز روستاها صاحب همه این امکانات شده‌اند.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات باعث شد که مردم به اسلام و انقلاب دل‌گرم شوند، افزود: هر خدمتی به مردم در انقلاب اسلامی شکر نعمت است و باید با خدمت به مردم به ویژه مستضعفین باعث قوی شدن این انقلاب شویم.

مغیثی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله عرصه دفاعی، علوم پزشکی، هسته‌ای، هوافضا و غیره قدرتمند است و هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند انقلاب و ملت ما را از پای درآورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه