English

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه شد

طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه ، ابراهیم رحیمی زنگنه به عنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه منسوب و از خدمات هشت ساله فضل الله رنجبر فرماندار پیشین کرمانشاه قدردانی شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه، در مراسم معارفه اش به سمت سرپرست فرمانداری کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه، جمعی از مسئولین، بزرگان و معتمدین کرمانشاه برگزار شد، از کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر مظلوم یاد کرد و گفت: کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، اما این چهره زیبا امروز زخمی است.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری و حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه، گفت: کرمانشاه امروز دومین شهر بیکار کشور است که فقط 300 هزار نفر حاشیه نشین دارد و باید با تکیه بر سرمایه بزرگ نیروی انسانی فکری، به حال رفع بیکاری و حاشیه نشینی آن فکری کار کرد.

 سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولیت فرمانداری کرمانشاه را آگاهانه پذیرفته، گفت: پتانسیل های کرمانشاه را می شناسم، پتانسیل هایی که تاکنون ناشناخته مانده و با تکیه بر آنها می توان کرمانشاه را به جایگاه اولیه آن که مرکزیت غرب کشور را داشته، برگرداند.

رحیمی زنگنه با تاکید بر اینکه این شهر پر از جوانان نخبه و متعهد است، گفت: تنها در دانشگاه رازی کرمانشاه بیش از 500 شخصیت علمی دانشگاهی برجسته حضور دارند که با تکیه بر توان آنها می توان کاستی‌ها و کمبودهای شهرستان را شناسایی و در راستای رفع آنها گام برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه باید کرمانشاه را بر مبنای مدیریت دانش‌بنیان اداره کرد، گفت: دیگر زمان مدیریت سلیقه ای و سنتی گذشته و باید بر اساس علم، امورات را پیش برد.

وی تاکید کرد: کارمندان فرمانداری به عنوان مجریان طرح های شهرستان باید خلاق بوده و بر مبنای خلاقیت امورات شهرستان را پیگیری کنند.

فرصت سوزی بزرگترین درد کرمانشاه است

فضل الله رنجبر فرماندار پیشین کرمانشاه نیز در این مراسم به گوشه ای از خدمات خود در دوران مسئولیتش اشاره کرد و گفت: تلاش کردم در ۳۱۳۰ روزی که فرماندار کرمانشاه بودم با تکیه بر تاکیدات امام(ره) و مقام معظم رهبری مردم داری و ایجاد روحیه امیدواری را سرلوحه کارم قرار دهم ‌و همواره مسائل عموم مردم را بر مسائل شخصی ترجیح دادم.

وی در ادامه با بیان اینکه فرصت سوزی کرمانشاه را رنج می دهد، گفت: اگرچه تلاش کردم که جلوی فرصت سوزی ها را بگیرم، اما واقعا فرصت سوزی مانع اصلی پیشرفت و توسعه کرمانشاه است.

رنجبر اشاره ای هم به هجمه ها و تهمت هایی که در زمان برگزاری انتخابات متوجه وی می شد، داشت و گفت: در ۹ مرحله انتخاباتی که برگزار کردم با هیچ کاندیدایی معامله نکردم و این را خود کاندیداهای انتخابات ها هم تایید می کنند.

مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکونی در بخش های کوزران و ماهیدشت پس از زلزله بزرگ کرمانشاه، افزایش تعداد روستاهای گازرسانی شده در شهرستان از ۲۰روستا به ۶۰۰ روستا در دوران خدمت هشت ساله اش، اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و ... از مهمترین مواردی بود که رنجبر از آنها به عنوان مهمترین خدمات دوران مدیریتش یاد کرد.

در این مراسم جمعی از حاضران از خدمات فرماندار پیشین کرمانشاه در حوزه توسعه فعالیت های دانش بنیان تقدیر کردند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه