English

شورای شهر درگهان درگیر چالشی قابل پیش‌بینی

اگرچه پیش از برگزاری انتخابات گروهی نسبت به تائید صلاحیت یکی از اعضای شورای شهر درگهان به دلیل اتهام کلاه‌برداری اعتراض داشتند، امروز این عضو شورای شهر متواری و پیگیری امور شهری با مشکل مواجه شده است.

شورای شهر درگهان درگیر چالشی قابل پیش‌بینی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اطلاعات و اسناد رسیده به دست خبرنگار موج حاکی از آن است که پس ‌از مشخص شدن ترکیب پنج‌نفره شورای درگهان شهرستان قشم یکی از اعضای پرحاشیه‌ی این شورا سه جلسه متوالی از حضور در جلسه تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه غایب بوده و در جلسه‌ی چهارم که تحلیف برگزار می‌شود نیز باز در این جلسه حاضر نمی‌شود اما به گفته‌ی منابع خبری «علیرضا نصری» فرماندار قشم از این مسئله نیز چشم‌پوشی می‌کند و وی به‌عنوان عضو شورای درگهان بدون حضور در مراسم تحلیف به‌عنوان عضو جدید این شورا رسماً معرفی می‌شود.
ماجرا ازاین‌قرار است که این عضو به اتهام کلاه‌برداری از شریک پیشین برادرش در معامله‌ی یک باب مغازه در شهرستان قشم تحت پیگرد قانونی قرار دارد و بنا بر اسناد موجود این فرد به تحمل یک سال زندان و پرداخت 300 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده است؛ این در حالی است که بنا بر تاریخ محکومیت صلاحیت وی نمی بایست در این دوره تایید می شد و اعتراض گروهی از شهروندان پیش از برگزاری انتخابات نیز بی دلیل نبوده است.
ازاین‌رو این فرد در روزهای گذشته برای فرار از زندان در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود و باید وی را عضو متواری شورای شهر درگهان بنامیم؛ عضوی که نه‌تنها روند انتخاب شهردار جدید بلکه رسمیت جلسات شورا و پیگیری امور شهری را نیز با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است.
در شرایطی که منابع مطلع از عدم حضور این فرد در درگهان خبر می‌دهند؛ به نظر می‌رسد دستگاه‌های نظارتی باید هر چه سریع‌تر به موضوع ورود کنند و با جایگزین کردن عضو علی‌البدل از تضییع بیشتر حقوق شهروندان جلوگیری کنند.
گفتنی است درگهان یکی از شهرهای استان هرمزگان و از توابع بخش مرکزی جزیره قشم است که در 20 کیلومتری و غرب این شهر واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه