English

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران:

کرمانشاه مشکلات زیادی دارد، نمی‌گذارم مدیری کم کاری بکند

استاندار کرمانشاه با انتقاد از ضعیف بودن فرهنگ کار در استان، گفت: این استان ظرفیت های زیادی دارد اما مشکل در عدم فرهنگ‌سازی کار سخت است و در این مسیر نخواهم گذاشت مدیری کم کاری بکند.

کرمانشاه مشکلات زیادی دارد، نمی‌گذارم مدیری کم کاری بکند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امید آفرینی و انکار به نیروی کار در رونق تولید داخلی در جامعه، ابراز داشت: اگر مدیران بر جایگاه واقعی خدمت به مردم واقف باشند، به تاسی از اخلاص شهدا می توانند خیلی بهتر امورات  و کار و خدمت به مردم را اداره کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه روزگاری مرکزیت غرب کشور را داشته و باید به جایگاه خود برگردد، گفت: کرمانشاه با وجود ظرفیت های بالا باید همچون نگینی در غرب کشور بدرخشد.

امیری‌مقدم با بیان اینکه عقب افتادگی های کرمانشاه وحشتناک است، گفت: مشکلات کرمانشاه خیلی زیاد است و برای رفع آنها زمان زیادی لازم است و خیلی از واحدهای غیرفعال در کرمانشاه داریم که برای فعال کردن آنها زمان لازم است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ کرمانشاه دنبال نشده، گفت: نمونه آن اینکه در 10 سال گذشته هیچ کاری برای پروژه پالایشگاه آناهیتا که جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده، نشده است.

امیری‌مقدم اشاره‌ای هم به کم کاری های گذشته داشت و گفت: به عنوان مثال جاده سنندج به کامیاران مشکلات زیادی دارد که باعث بروز تصادف می‌شود و باید اصلاح شود و یا پروژه آبرسانی از گاوشان به کرمانشاه 10 سال است که هیچ کاری روی آن انجام نشده که البته پیگیر اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به جلسه ای که در وزارت نیرو داشته، گفت: در این نشست پیگیر اجرای سامانه گرمسیری و سردسیری بودم که با پیگیری‌های انجام شده سامانه گرمسیری تکمیل خواهد شد و برای اجرای سامانه سردسیری هم بودجه خوبی گرفته‌ایم. 

امیری‌مقدم ادامه داد: کرمانشاه مشکلاتی در حوزه ترافیک، زیبایی شهری و ... دارد، لذا باید زیبا سازی کرمانشاه و انضباط در ساخت و سازها در شهر مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی در کرمانشاه، ادامه داد: شهر کرمانشاه و کوچه پس کوچه های آن مشکل آسفالت دارند که البته کار آسفالت آنها در دست اقدام است.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به آمار بالای حاشیه نشینی در کرمانشاه، گفت: بخش قابل توجهی از جمعیت شهر یک میلیون نفری کرمانشاه حاشیه نشین هستند که در واقع با مهاجرت از روستاها از تولیدکننده به مصرف کننده تبدیل شده اند که باید حرکت معکوس مهاجرت از شهر به روستا را به وجود بیاوریم، چون بنا نیست شهر کرمانشاه 50 درصد جمعیت استان را در خود جا بدهد.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید بگذاریم روحیه کم کاری در مدیران وجود داشته باشد، گفت: در انجام امور جدی و پیگیر هستم و نمی‌گذارم مدیران کم کاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه