English

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان:

۱۲ دستگاه متولی حل معضل تکدی‌گری و کارتن‌خوابی در اصفهان هستند

طبق اعلام مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان رفع معضلاتی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی بر عهده ۱۲ دستگاه متولی همانند شهرداری است که باید نسبت به انجام وظیفه خود در این زمینه اقدام کنند.

12 دستگاه متولی حل معضل تکدی‌گری و کارتن‌خوابی در اصفهان هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روح‌الله ابوطالبی گفت: تکدی‌گری و کارتن‌خوابی ازجمله عوامل ایجاد ناامنی و نازیبایی در شهرها به شمار می‌روند و شهر اصفهان نیز در دهه‌های اخیر به دلیل سیل مهاجرت با افزایش تکدی‌گری و کارتن‌خوابی مواجه شده است.

وی افزود: برای رفع تکدی‌گری و کارتن‌خوابی متولیان و دستگاه‌های مختلفی باید پا به میدان گذاشته و طی یک فرآیند مشارکتی در این زمینه اقدام کنند. موضوعی که به گفته مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به حوزه مسئولیت 12 دستگاه مرتبط است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تأکید بر این موضوع اظهار کرد: برای رفع معضلاتی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی تمام ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری، حضور فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

نقش مدیران در پیگیری مطالبات شهروندان قابل توجه است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز در این دیدار نقش مؤثر مدیران در پیگیری مطالبات و رفع نیازهای شهروندان را قابل توجه دانست و گفت: اگر کار شهروندان به کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری گره بخورد، احساس نارضایتی می‌کنند.

سیدمحمد موسویان اضافه کرد: پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید با قوت بیشتری نسبت به گذشته ادامه یابد و باید در زمینه حفظ موضوعاتی که در سطح مطلوب کار شده است، تلاش کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه