English

عبدالله بحرالعلومی خبر داد؛

خلخال؛ میزبان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر شمالغرب کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پوستر هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال ویژه استان های شمالغرب کشور رونمایی شد.

خلخال؛ میزبان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر شمالغرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم رونمایی پوستر هشتمین جشنواره تئاتر منطقه شمالغرب کشور گفت: با هدف زمینه سازی برای اجرای جشنواره‌ها در طول سال، تابستان امسال جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور با حضور هنرمندانی از استان اردبیل و چهار استان کشورمان و به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای نمایش‌های هفتمین دوره از جشنواره تئاتر خلخال که سال گذشته با وجود حاکمیت شرایط کرونایی بر جامعه برگزار شد از لحاظ فرم، محتوا و شکل بسیار برتر و بهتر از جشنواره‌های اجرا شده در سال‌های گذشته این شهرستان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جایگاه خلخال در هنر نمایشی و تئاتر را خوب عنوان کرد و گفت: این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گروهای هنری و نمایشی است.

در پایان مراسم با حضور استانی و شهرستانی، هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر خلخال از پوستر هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال ویژه استان‌های شمالغرب کشور با شعار تئاتر، نگرش مثبت، جامعه ایده آل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در راستای تقویت و اعتلای هنر نمایش رونمایی شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای هنری با هدف ارج نهادن به هنر انسانی تئاتر و برای تقویت و اعتلای این هنر و رونق اجرای عمومی تئاتر در میان هنرمندان و با رویکرد آموزش تا اجرا در مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه