English

آیت الله سید احمد علم الهدی:

امروز اگر متدینین در راس کشور باشند، مملکت و مردم رشد می کنند

امام جمعه مشهد بیان کرد: فشار تحریم‌ها بی شک آثار خودش را دارد اما ما نظام مقتدری داریم و مسئولان اجرایی و قضایی باید باهم هماهنگ شوند تا این شرایط را تغییر دهند.

امروز اگر متدینین در راس کشور باشند، مملکت و مردم رشد می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه در حرم رضوی عنوان کرد: محل مذاکرات را از وین به قطر تغییر دادند، اما در مقابل تصور تغییر از مواضع انقلاب را داشتند، اما تیم قهرمان مقتدر ایرانی در مقابل دشمن قد خم نکرد و پا پس نکشید.

آیت الله علم الهدی در ادامه این سخنان اضافه کرد و گفت: امروز اگر متدینین در راس کشور باشند، مملکت و مردم رشد می کنند؛ این نتیجه بیش از ۴۰ سال حکومت و نظام انقلاب ما است

امام جمعه مشهد همچنین افزود: ‌گرانی‌های امروز در جامعه واقعیت دارد و مشکلات اقتصادی جهان هم به جدیت وجود دارد و فشار تحریم‎ها بی شک آثار خودش را دارد اما ما نظام مقتدری داریم و مسئولان اجرایی و قضایی باید باهم هماهنگ شوند تا این شرایط را تغییر دهند.

آیت الله علم الهدی در خاتمه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام ارزشمند حج خاطرنشان کرد و بیان کرد: از مهم‌ترین درس‌هایی که در مراسم حج وجود دارد، برائت از آمریکا و اسرائیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه