English

علیرضا احمدی منش خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و نسبت به احضار او اقدام نمایند.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم پس از حضور در  مقر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطبین در فضای مجازی عنوان کرد.

احمدی منش خاطر نشان کرد: برای متهم مذکور، علاوه بر صدور قرار تأمین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد؛ ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه