English

افزایش ۲۵ برابری پهنای باند اینترنت مخابرات در دو روستای کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی در حوزه های مختلف به منظور توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی گفت: پهنای باند اینترنت در دو روستای تازه آباد وجنت بو ،به میزان 25 برابر افزایش یافت.

افزایش 25 برابری پهنای باند اینترنت مخابرات در دو روستای کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت ظهر امروز چهارشنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با رسانه های کردستان افزود: این اقدام با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه دیتا و انتقال با تامین امکانات و تجهیزات لازم با سرمایه گذاری 100میلیارد ریال در کمترین زمان صورت گرفته است.

وی با اعلام این مهم که افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات موجب دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به داده ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی ، انجام برخی از کارهای اداری و روزمره بر بسترهای آنلاین با سرعت بیشتر، ایجاد شرایط برای ارائه و فروش محصولات و تولیدات بومی در روستاها (کسب و کارهای آنلاین)می شود اظهارداشت: براین اساس مخابرات منطقه در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در سطح استان پروژه های قابل توجه ایی را تدوین نموده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: پهنای باند اینترنت در روستاهای تازه آباد(عیسی آباد) و جنت بو از توابع شهرستان سنندج از 4مگ به 100مگ،معادل 25 برابر افزایش یافته است.

وی گفت: اجرای این پروژه در روستاهای تازه آباد(عیسی آباد) و جنت بو، شرایط ارتقا سرعت سرویس ADSL و واگذاری این سرویس به متقاضیان جدید را فراهم آورده است.

حکمت با بیان این مطلب که توسعه و ایجاد زیرساخت های دیتا در نقاط روستایی می تواند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهرها جلوگیری کند تصریح کرد: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسولیت های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه ایی دارد که برای تحقق این مهم ازهیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه