English

توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت در ۴۸ روستای شهرستان بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه تمام روستاهای دارای ADSL در شهرستان بانه در زمینه ظرفیت پهنای باند اینترنت توسعه داده شده اند گفت: هم اکنون تعداد 48 روستای این شهرستان از بستر انتقال با تکنولوژی روزآمد و پروتکل اینترنت بهره مند هستند.

توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت در 48 روستای شهرستان بانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های استان کردستان افزود: در حال حاضر شهرستان بانه اولین شهرستانی است که کلیه لینک های E1 آن جایگزین و مشتریان از بسترانتقال با تکنولوژی روزآمد و پروتکل اینترنت استفاده می کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اجرای این پروژه در شهرستان بانه دستاورد مهمی در بخش ارتباطات روستایی و افزایش ظرفیت بهره مندی روستاییان برای مخابرات منطقه محسوب می شود خاطر نشان ساخت: تحقق این مهم حاصل همدلی و همراهی همکاران منطقه و تعامل چشمگیر روستانشینان فهیم این شهرستان است.

حکمت سرمایه گذاری صورت گرفته در 48 روستای دارای ADSL مخابرات در این شهرستان را یادآور شد و افزود: اجرای این پروژه با هدف تامین تقاضاهای مشتریان جدید، افزایش سرعت دسترسی آنان به فضای مجازی و توسعه ظرفیت Up link ، تحول بزرگی در پهنای باند اینترنت مراکز روستایی شهرستان بانه ایجاد کرده است.

وی ضمن تشریح این مهم که با شروع تامین اینترنت  ADSL در نقاط روستایی استان، مطابق با ظرفیت های انتقال و زیرساخت های موجود ، مراکز بر بستر یک لینک E1 راه اندازی شدند و پاسخگوی نیاز مشتریان بر این بستر بود اظهار داشت: بواسطه رشد قابل توجه و روزافزون مشتریان به سرویس اینترنت وپهنای باند بالاتر و سرعت دسترسی بالاتر در شرایط کنونی، برنامه توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت وظرفیت Up link بر اساس اولویت بندی در مناطق مختلف در دستور کار قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تعداد مشتریان سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت اشاره داشت و اضافه کرد: در حال حاضر23 هزار و 392 پورت ADSL منصوبه با واگذاری بیش از85 درصد از آنها ، 106 مشترک VDSL و625 مشترک FTTH در شهرستان بانه فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی