English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

اتصال ۲۴ روستای استان کردستان به اینترنت پرسرعت خانگی

مدیر مخابرات منطقه کردستان از اتصال 24 روستای استان کردستان به اینترنت پر سرعت خانگی خبر داد.

اتصال 24 روستای استان کردستان به اینترنت پرسرعت خانگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه وضعیت موجود در جامعه، نیاز مشتریان به اینترنت را بیش از پیش افزایش داده است و استفاده از این سرویس مخابراتی موجب دسترسی آسان به فضای مجازی، رونق بخشیدن به کسب و کارهای اینترنتی، امکان تحصیل بر بستر آنلاین و ... می شود افزود: در همین راستا مخابرات منطقه با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم امکان بهره مندی مشتریان را در 24 روستای دیگر استان از خدمات مخابرات فراهم ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات فنی لازم و ضروری و همچنین سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای دقیق پروژه های تعریف شده با هدف استفاده مشتریان از اینترنت با کیفیت اظهارداشت: این اقدام رضایتمندی مشتریان نسبت به مطالبات ارتباطی و مخابراتی آن ها را به دنبال داشته است.

حکمت ، روستاهای گماره لنگ، اندر، پیاوین، کانی پری، قلعه گاه گودرز، تقی آباد، سیاناو، ویسیان، بالوانه خالدی، سرینه دول، سرپیر را از جمله روستاهایی اعلام کرد که جدیدا به اینترنت پرسرعت مخابرات مجهز شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه روستاهای بیدرشان، پلیاندر، عنبریزان، تازه آباد قلعه جوق، زلی، دره وزان دیواندره، پیرعمران، بناوچان، شهینان، شیروانه ، کوئیک ،آساوله ، کوچک علیا و میک را از دیگر روستاهایی دانست که طی ماه سال جاری به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شدند.

حکمت با اشاره به استراتژی و برنامه های تدوین شده همسو با شرکت مخابرات ایران به ارتقاء وافزایش خدمات و محصولات مخابراتی در روستاهای استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : تحقق شاخص های معیار، علاوه بر رضایت مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری موجب توسعه و رشد همه جانبه استان خواهد شد که این مهم همواره با تلاش و همراهی همکاران دلسوز منطقه به منصه ظهور درآمده است. 

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون تعداد 526 روستای استان تحت پوشش خدمات و سرویس های متنوع اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد29 هزار و 790 پورت ADSL منصوبه در روستاها وجود دارد که 28 هزار و 67 پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.

وی اضافه کرد : هزار و 502 روستای استان دارای ارتباط مخابراتی و تلفن خانگی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی