English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خواستار شد:

همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH

مدیر مخابرات منطقه کردستان در دیدار با اعضای نظام مهندسی ساختمان گفت: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار می رود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth در منازل مشترکین این اداره را همراهی کنید.

همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز شنبه در دیدار با مسئولین نظام مهندسی ساختمان افزود: آز آنجاییکه تمام مالکین برای احداث ساختمانهای خود نیازمند طراحی،نظارت و تایید فعالیت های احداثی خود از سوی اعضای نظام مهندسی می باشند، قطعا دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه می تواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان مهیا نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مزایای سرویس FTTH به عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا اظهارداشت: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی تدوین و اجرایی نمودن دستورالعمل های ایجادِ بسترهای مورد نیاز این سرویس در ساختمانهای جدیدالحداث می توانند نقش آفرینی کنند.

حکمت با بیان اینکه تقویت روابط همکاری سازمان نظام مهندسی و مخابرات با هدف ارتقا و تعامل دو سویه دارای اهمیت است خاطرنشان ساخت: بر اساس توافق صورت گرفته از این پس سازمان نظام مهندسی باید استعلام نوع سرویس ارتباطی قابل ارائه در مجتمع های مسکونی و ساختمانهای خاص که احتمال اجرایFTTH و FTTB را دارند را از مخابرات منطقه به عمل آورده و مطابق این استعلام نقشه های ساختمانی را طراحی و اجرا نمایند.

وی تشکیل کارگروه فیبرنوری ، متشکل از کارشناسان نظام مهندسی و کارشناسان مخابرات منطقه را در جهت تدوین و اجرایی نمودن دستورالعمل های جدید را ضروری دانست و بر تحقق آن تاکید کرد.

در ادامه این جلسه رییس سازمان نظام مهندسی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه مخابرات منطقه کردستان ،خدمات و سرویس های این منطقه را مناسب دانست و گفت: ارائه محصولات مخابراتی با کیفیت مطلوب در نقاط مختلف محسوس است.

فریبرز خلیل الهی افزود: با تلاش مهندسین عضو این سازمان و در راستای بیشترین همکاری و تعامل با مخابرات منطقه کردستان هر آنچه را که در چهارچوب قانونی قابل اجرا باشد دریغ نخواهیم نمود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه