English

برگزاری کارگاه آموزشی ۱۸۸۸ در مدارس و سرای محلات منطقه ۶

رئیس اداره بازرسی منطقه 6 از برگزاری کارگاه آموزشی 1888 در سرای محلات سطح این منطقه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی 1888 در مدارس و سرای محلات منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه6، محمد حسین زارع هنجنی رئیس اداره بازرسی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : این کارگاه های آموزشی با توجه به لزوم آموزش در بین دانش آموزان مدارس به عنوان جامعه ی هدفی مهم در امر فرهنگ سازی و آموزش پذیری به طور ویژه و متمرکز در دبیرستان  کوثر و همچنین سرای محلات جهاد، ایرانشهر و یوسف آباد با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با نحوه عملکرد و فعالیت های سامانه نظارت همگانی 1888 و ارتقاء سطح مسئولیت پذیری و مشارکت آنان در اداره امور شهری برگزار شد.

رئیس اداره بازرسی منطقه 6 در ادامه اظهار داشت : در این کارگاه های آموزشی علاوه بر بیان وظایف این سامانه، راه های ارتباطی با این سامانه از جمله تلفن 1888 ، پیام کوتاه و سایت به دانش آموزان  و شهروندان، توزیع بروشور و هدایایی تبلیغاتی در بین حاضرین و جلسات پرسش و پاسخ و اهدای جوایز همراه بود.

وی در ادامه به اهمیت آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش از پایه، هویت اجتماعی انسان را شکل می دهد و بی توجهی به این موضوع هزینه های سنگین و لطمه های جبران ناپذیری را به مدیریت شهری تحمیل خواهد کرد.

رئیس اداره بازرسی منطقه 6  همچنین به اهمیت حضور پر رنگ دانش آموزانه در خصوص ارائه پیشنهادات و انتقادات و همکاری با سامانه 1888 اشاره کرد  و خواستار همکاری بیشتر  شهروندان در این راستا شد.

در پایان این جلسه، کارشناسان و مسوولین حاضر به گفت و گو با ناظرین پرداخته و ضمن بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات آن ها به سؤالات و ابهامات مطروحه پاسخ دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی